I check into some rehab.

Härliga Kinke & Linda!
Av minen att skilja kunde jag inte riktigt bestämma vad jag ville äta. :)
-
Bad update igår, sorry, ibland bara funkar det inte. Tiden räcker bara inte till. Så mycket jag vill/ska göra men hinner nästan aldrig me det man utlovar sig för att hinna. Dygnet har för få timmar helt enkelt. Well, igår vart de ju alls ingen pressvecka som jag skrev, självklart börjar den idag! Mitt huvud är så luddigt just nu, glömmer av saker, blandar ihop tider och dubbelbokar mig. Känns som en avkopplings-semester är på sin plats, och vilken tur att jag då på torsdag sitter på ett plan mot sommaren! :) Ska bli HELT fantastiskt välbehövligt!!!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Elli

Vad jobbar du med?

2012-04-17 @ 15:08:16
Postat av: Oda Mee

Du er virkelig så nydelig Joanna!

2012-04-17 @ 19:30:15
URL: http://odameee.blogg.no/
Postat av: Rövarmamman

Tusen tack för svar ang håret Finis:) jag ska till frissan på lördag, får se hur de går då;) trevlig kväll! Kram

2012-04-17 @ 21:55:32
URL: http://Roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0