TONI&GUY & pressweek.

Måste, måste tipsa er om dessa shampoo, balsam & hårmask från Toni&Guy. Håret blir som silke utan att tynga ner (mycket viktigt!), inget frizz så långt ögat kan nå, och det skummar rikligt & luktar heaven! Bara en stor tumme upp! Snart ska jag även tipsa er världens bästa saltvattenspray också, hemligheten bakom beacklooken mitt hår har ibland som vissa av er efterfrågat! ;)
-
Nu ska jag inåt stan, pressvecka it is! Blir en del besök på olika presskontor för att bl.a. kolla in höstens kollektion & snick snacka med trevlig personal. Bilder från dagen och "dagens outfit" kommer senare! Stay tuned!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

Jag älskar den där inpackningen, den är hur bra som helst! även för mig med extensions.

2012-04-23 @ 10:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0