back on track.

Haha ursäkta den töntiga "hej!" bilden men ville ju bara faktiskt säga HEJ! ;) Pussen är till er för ert tålamod!
-
Well, HELLO! I´m back! Herrejesus vad man är handikappad utan sin dator. Tacka gudarna för att man har en mobil med internet. Iaf, den gulliga tjejen på Telia hjälpte mig att fixa en ny sticka så nu kan ja blogga som vanligt igen! Sounds really goodie. Lördag idag då, vad ska ni hitta på? Jag ska först tvinga mig ut på en pw runt sjöstan, (no more silly bortförklaringar!) Fan, sommaren är ju närmre än man tror. Träningspepp någon?! Efter det ska ta ett varmt bad och sen slänga på mig den vassaste klänningen & dom högsta klackarna för lite partaj ikväll! Hoppas ni får en härlig helg bloggisar. X JF

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0