Birthday Bash.

Hej finingar! Hoppas ni haft en FAB helg! Min har varit fullspäckad med födelsedagsfest, fika & massa annat skoj! En mindre rolig sak var dock att jag och en kompis blev bestulna på mobilerna igår. Så jäkla arg vart jag, ni vet ju själva hur det är, hela ens liv ligger ju i den där telefonen. Så idag har jag varit och slängt ut flera tusen på en ny mobil & varit så jäkla förbannad på den personen som stack ner handen i min jacka och snodde den inom loppet av 10 sek. Skilj på ditt & mitt din jävla idiot. KARMA is a bitch. Well, igår vankades födelsedag för bästa Jossan & Anna! Temat för festen var Black&White. Jag fick äntligen användning för min lilla glittriga jumpsuit jag köpte innan jul. Fram tills nu har den mest hängt på galgen och sett vacker ut!
Det bjöds på chokladdoppade marshmallows & hemmagjord bål..
Födelsedagsbarnen!
Jossan, Linda & jag!
För mycket goda tårtor dukades fram.
Fina Jossan & jag!
Partner in crime!
-
Nehe hörrni, finns så mycket bilder så det kommer ta mig hundra år. Nu ska jag nog krypa ur sängen där jag nu ligger med 3 st täcken och slänga ihop lite käk. Hoppas ni haft en fin helg goingar! Och vänner, GLÖM inte skicka era namn till min mob så jag kan lägga till er igen. Inga kontakter kvar.. :( PUSS <3

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

Miss joooo!

2012-02-05 @ 22:02:54
URL: http://solomag.se/tilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0