Harper´s Bazaar march 2012.

Harper’s Bazaar Australia March 2012. Marique Schimmel by Benny Horne, styling by Katie Mossman. I L O V E!

-

Idag åkte mamma, syrran, Charlize & hundarna hem. Vaknade lycklig & glad, nu är jag mest tom i hjärtat & nere. Åh, kan nog inte i ord beskriva hur mycket kärlek jag känner för min familj. Jag älskar er så oändligt mycket! Well, nu ska jag rycka mig i kragen, en intervju väntar likaså lite jobb efter de. Ikväll ska jag träffa min favorit bråkis på ett liten aw, sedan är min älskade Kenniii i stan! Happy happy happy!


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Mamma

VI ÄLSKAR DIG OCKSÅ!!! Det vet du...<3 Alltid jobbigt att skiljas ,men såååååååå underbart att ses snart igen... Hjärtat mitt...<3

2012-02-24 @ 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0