old town.

Jag och Maddefin promenerade in till Gamla stan där vi strosade igenom in till åhlens city. Vi har nog hittat vårt lovespace, för herregud vilka fina gränder & små mysiga affärer det finns i Gamla stan. Vart på lite ärenden, och hittade fö världens finaste byxor. Glitter, glitter, & kostym. Det är något i mig som bara skriker efter ett plagg som glittrar. ÄLSKAR!



Btw så är denna kyla inget för mig. Är så trött på stora vinterjackor att gömma sig i. Så idag trotsade jag kylan och tog på mig min svarta favvorock. Det skulle jag inte gjort då jag nu åkt på världens förkylning. Näsan rinner och halsen svider. :( Nu ska jag ta mig i kragen och möta upp min pappa som är i stan för lite argentiskt käk & gott vin! Mysmåndag när den är som bäst!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

Fina fina SIS! Miss jo!

2012-02-06 @ 21:52:27
URL: http://solomag.se/tilda
Postat av: jenny

superfint, det där halsbandet va jätte fint skulle ja vilja ha ett likadant :)

2012-02-07 @ 21:17:16
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0