pearly collar.

Detta kragliknande halsband är en stor favvis. Gör sig bäst på en tisha eller en stickad kofta tycker jag nog. Hotta upp och göra de lite roligare. Ack så enkelt det kan vara. Bara addera ett halsband eller ett par blaffiga öronhängen så är man klar, och lite roligare än innan. Förresten, jag behöver er hjälp bloggisar. Är ute efter ett par FETA öronhängen, alltså snackar verkligen F-E-T-A & STORA, gärna blingade & ögonfallande! HJÄLP MIG NU HJÄRTAN om ni vet vart jag kan hitta!



Kom precis nyss hem, varit iväg och jobbat hela långa dagen. Varken utan data eller tid för att blogga. Hela helgen ser ut att bli en liten bloggdöd faktiskt. Men jag tar igen det på kvällen när jag kommer hem! Ikväll skulle jag egentligen tillsammans med min andra familj (mina fantastiska stylistkollegor) haft "Valentines dindin" med 3 rätters & gott vin, men blev tyvärr en liten incident som stoppade de. Tråkigt, men får ta de i dagarna. Istället har jag tänt hela lyan full med ljus, (smått besatt!) badat i kokhett vatten med massa skum & käkat kanderade nötter så jag snart spyr. Ändå helt ok fredagskväll. Förutom spykänslan då.

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Elli

Vad jobbar du med? :)

2012-02-18 @ 11:57:52
Postat av: Anonym

Cecile melli på plezuro.se lovely!!

2012-02-18 @ 16:30:52
Postat av: Anonym

höööörröööö updates NU tack! :)

2012-02-18 @ 17:01:21
URL: http://solomag.se/tilda
Postat av: Anonym

gå till antik gammalt och nytt i sthlm. där kommerdu garanterat hitta. dom har skitfina smycken där.

2012-02-19 @ 19:02:58
Postat av: Hanna

Vart kommer halsbandet ifrån? :)

2012-02-19 @ 21:37:45
Postat av: Anonym

Halsbandet kommer från VILA! Annars kan man leta vintage/second hand! Happy hunting! JF

2012-02-19 @ 23:11:28
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: -

Dom har fått in ett par fina STORA silverörhängen på uropenn. riktigt fina om man vill ha lite hängande och feta :)

2012-02-21 @ 11:20:17
Postat av: Anonym

Jag jobbar som frilansande stylist! tv produktioner & olika projekt! har även precis fått ett xtra jobb som jag kommer jobba lite på då jag har tid & ork! :)

2012-02-21 @ 12:42:25
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, jag ska genast kika på ur&penn! =)

2012-02-21 @ 12:42:43
URL: http://joannafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0