perfect purple.

Från LAKA nr 116

Skulle vilja kalla den "perfect purple". Finaste lila färgen. Hua, vad trött jag är idag, så blir det när man är ute och härjar tills tidiga morgon. Man känner ju verkligen att man inte är 18 längre. hehe. Men toppen mysig helg på alla plan, myst med fina vänner, fikat, ätit fina middagar, druckit rose (längtat om än mer till sommaren!) haft uteserveringshäng, skrattat & varit lycklig. Idag är det söndag och då är jag ofta lite kärlekskrank. Saknar min familj där hemma så de gör ont i magen. Vill ligga skavfötters med världens bästa syster i soffan och äta godis & leka pruttleken med min älskade lilla ängel C, Ja de vill jag. Men istället ska jag trycka in lite musik i öronen och ta en snabb prommis. Kan behöva få lite luft upp till den lite halvt sega hjärnan idag.
-
Have had an amazing weekend. Hanging out with friends, drinkin wine & enjoyed the beautiful weather & sun! Sunday today and that means I often miss my beloved ones. Today is a day I would like to cuddle up in the sofa watching a good movie with my sissy. But, I can´t so I put on some music and heading out for a powerwalk!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Moa - Mamma till Ella ♡

snygg färg :)

2012-02-26 @ 17:35:53
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Anonym

misssssss jo, kom ¨hem¨!

2012-02-26 @ 20:30:00
URL: http://solomag.se/tilda
Postat av: Anonym

Färgen är helt underbar! sis, miss u toooo! boo

2012-02-27 @ 10:49:32
URL: http://joannafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0