a world beneath.

Yes, precis som rubriken lyder, så heter presskontoret vi besökte igår, alltså förkortat A.W.B. Mycket fina saker, förälskade mig i ett par gamla hederliga Nike air med lila detaljer, skulle också gärna lägga vantarna på ett par neonfärgade gympisar. Åh, vill så gärna ha, och sen att jag tycker det är såå coolt att slänga på sig ett par shyssta gympadojjor till en kostym eller ett par jeans. Alltså, det braiga i detta är att du slår två flugor i en smäll, vem har sagt att man bara tränar i sina skor? Nänä, the world is changing hörrni, precis detsamma gör trenderna & modet. Slutbabblat om detta, här är iaf lite inspirationsbilder från just A.W.B som har märken från bl.a Wrangler, Dr Martens, Nike & Hilfiger denim.
Kom ihåg när man knata runt i dessa i tidiga tonåren. Och nu är dom tillbaka.
Nå, vad tycker ni? Jag total-diggar!
Schyssta, färgglada träningskläder fanns det gott om. Och det är ju alltid en "kom-i-gång" pepp.
Blommor, ränder & denim.
Denna springer jag gärna runt i och låtsas komma direkt från insatsstyrkan.
M.å.s.t.e ha ett par nya svarta jeans. Wrangler står högt på listan. Bra passform.
Härlig bubbelgumsrosa kavaj från In Wear. Fanns även byxor till. Älskart.
-
Vad tycker ni? Skulle ni också kunna knata runt i ett par neonfärgade gympisar till våren?

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Malin

Riktigt schysst med starka färger på skorna!

2012-01-27 @ 12:55:34
Postat av: Vic

Ja har redan köpt ett par neon rosa med svarta detaljer och älskar dem, tror ja ska satsa på ett par riktigt klarblå också!

2012-01-27 @ 17:14:10
Postat av: sara

Vet du vad kavajen och byxorna ( bubbelgum rosa) kostar?

2012-02-06 @ 11:36:17
Postat av: Anonym

Tyvärr Sara snappade jag inte upp det! Kan dock tänka mig att settet kommer lgga på runt 1000 lappen..

2012-02-07 @ 10:17:26
URL: http://joannafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0