couldn´t get you out of my head.

Kom precis innanför dörren. Vart ner och fikat och strosat runt på stan. Får ju passa på att andas in Glyfada till max nu när jag snart åker tillbaka till vinter Stockholm.. Sådär peppad på det måste jag erkänna. Well, träffa vänner och sätta igång med projekt längtar jag dock massor till! Köpte en härlig tröja, och spanande på världens finaste väska. Klämde, kände, kollade ekonomin men gick dock utanför butiken, utan väskan. Har en stor klump i magen, och kan inte släppa denna väska ur mina tankar. Kalla mig sjuk om ni vill, men det är bara sån jag är, och lite sjukt beteende kan jag hålla med om att det är. MEN, kläder, skor & väskor är ju min stora passion! Har ju imorgon på mig att fundera över denna rackare... Åh, livet skulle bli så mycket roligare med dig på min axel...

Så nu ska jag hälla i mig en kopp kaffe & sedan ställa på mig crosstrainern för 2:a ggn idag. HEJA HEJA! Ikväll blir det käk på Pepenero & kanske även en eller två drinkar med en kär vän! :) Ha en härlig fredag vänner! Xx

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Frida

Snygg outfit!

Vart har du köpt det snygga halsbandet?

2012-01-20 @ 17:48:19
Postat av: INGRID WENELL - Mode Stil Färg Inspiration

superfint!

2012-01-20 @ 19:01:07
URL: http://ingridwenell.se
Postat av: Anonym

tack snälla! Halsbandet kommer från H&M! =)

2012-01-20 @ 21:39:39
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: Malin

Köp den! Vet hur det är att ångra sig och sen när man bestämt sig för att äntligen köpa det man vill ha finns det inte kvar.. Typiskt!!

2012-01-21 @ 00:13:30
Postat av: Hanna

HEJ! Behöver din hjälp! Jag har köpt en jeansskjorta. Men jag så dålig på att vet hur jag ska matcha den. Frågan är: Vad ska jag ha för byxor till jeansskjortan? Svarta? eller kan jag ha jeans till jeans.

2012-01-21 @ 13:31:48
Postat av: Anonym

Hej hanna! absolut kan jag hjälpa dig! Jag tycker det är absolut snyggast att matcha denim till denim. och det gör heller inget om det inte är samma tvätt, snyggare om det skiljer sig! :) Men givetvis funkar jeanskjorta även till svarta brallor! Good luck! kram J

2012-01-21 @ 14:45:25
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vilken fin tröja! Vart är den köpt?

2012-01-21 @ 19:18:38
Postat av: Helen

Älskar Blusen! vart har du hittat den?

2012-01-22 @ 03:34:49
Postat av: Anonym

Nathalie & Malin, blusen är köpt på Zara! :) happy shopping!

2012-01-22 @ 09:50:38
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: Sanna

Snygg outfit! Och vilken väska klämde du på? =)

2012-01-23 @ 22:44:52
Postat av: Anonym

Tack! :) Åh det var en fining från D&G. En svart quiltad sak med kedjor! Tyvärr fick den snällt hänga kvar.. :(

2012-01-24 @ 12:16:47
URL: http://joannafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0