dr martens and swedish hasbeens.

Jag skulle mer än gärna lägga beslag på dom blommiga eller rosa till våren. Är ju en "boots-junkie" så dessa skulle passa mig som handen i handsken.
Godmiddag kära vänner! Hoppas ni haft en underbar helg. Själv har jag tagit det hyfsat lungt. Ute en vända i fredags, SÅÅÅ KUL! Vi vart ett stort tjej & killgäng som hade överraskningsfest för en kille som tagit silver i squash sm! Härlig reaktion när han klev in i lyan utan varken minsta aning eller tvivel! :) Vart ganska död igår dock vilket också märktes på bloggen. Well, man behöver dagar som dom ibland också. :) Vaknade iallafall upp pigg idag då solen strålade in genom fönstret! Finns det ngn bättre sätt att vakna upp till? Jag tror då inte de. Nu ska jag strax möta upp en vän för en långis i solen, sedan mys med en annan i stan! Talk later honeys!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

men ah, dom blommiga var väl för söta! LOVE! puss

2012-01-29 @ 13:21:13
URL: http://solomag.se/tilda
Postat av: Sandra

Hej!

Tänkte bara höra vilken storlek du har i skinnjackan från hm trend? den som är lite längre. Jag tänkte beställa från nätet och funderar på om jag ska beställa 34 eller 36. Tror jag är ungefär samma size som dig.

Mvh Sandra

2012-01-29 @ 17:06:34
Postat av: Anonym

Jag är vanligtvis en 36:a, men i skinnjackan som är lite oversize så köpte jag en 34:a! Det räckte gott och väl! Skinnjackan åker nog på i veckan så bilder kommer, stay tuned! :)

2012-01-29 @ 23:35:44
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: Elsa

Hej! jag har köpt ett par rosa dr martens (som på bilden i mitten )! tycker dom är jättesnygga, men känner mig osäker på hur jag ska matcha dom! vet att dom passar till svart och vitt men vad kan man matcha dom till mer? skulle bli jätteglad om du svarade:) kram!

2012-03-10 @ 17:09:30
Postat av: Anonym

Hej Elsa! Åh vad fint, är också så sjukt sugen på dem rosa! Jag tycker du kan matcha dem precis till vad som helst! Till rosa, till mintgrönt, till gult. ja alla pasteller egentligen! Va inte rödd för att mönster och färgfixa, det är HETT! Kram Joanna

2012-03-13 @ 10:16:32
URL: http://joannafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0