not the best day in my life so far.


Dessa saker får beskriva min dag so far. Vaknade upp imorse med en tandvärk från helvetet, tror det kan vara en visdomstand som spökar, JÄVLAR vad ont ont det gör! Aouch. Huvudvärk, yrsel & frossa har också varit bestående denna dag.. Ingen bra start på en lördag kan ja inte påstå! Knaprat alvedon, läst lite tidningar, målat naglarna i mina favvislack från Chanel & sovit tillochfrån, typ det jag har pysslat med.. Dock börjar nu livet ordna upp sig litegrann. Tog hundarna på en prommis vid havet, fick lite frisk luft och nu trycker jag i mig lite apelsiner & häller i mig massa kaffe. Kan kanske bli en sista middag ute ikväll beroende på hur jag känner mig.. Känns förövrigt jäkligt trökigt att åka hem imorgon, ledsamt ledsamt & klump i magen.. Alltid samma sak när man ska åka härifrån. Dock känns denna gång som den mest jobbigaste att lämna, haft underbara veckor, som spenderats med underbara människor! Jaja, vi hörs lite senare fina läsare, om inte, ha en lovely lördag!
-
People are in your life for a reason, some for a season.
It´s important to recognize when people´s seasons are over. Don´t carry dead weight.

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Frida

åh vad du inspirerar! Du var min "favvis" i Stylisterna, så mkt fint och så mångsidig!

Kram!

2012-01-21 @ 16:36:30
URL: http://fridacaroline.blogg.se/
Postat av: INGRID WENELL - Mode Stil Färg Inspiration

oj då! stackare. hoppas du blir bättre!

2012-01-21 @ 16:39:39
URL: http://ingridwenell.se
Postat av: Jessica

Krya på dig tjejen, hoppas att saknaden inte blir alltför stor.

Kram

2012-01-22 @ 11:03:44
URL: http://jessicaspace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0