starprinted things. I´m kinda obsessed.

Glömt visa er mina nya top jag köpte på min "sista minuten" shopping i Aten. Basic, tunn & väldigt casual. Då jag älskar kläder som mest. Är just ni lite obsessed med att vilja ha stjärnor på alla nya saker jag köper. På kepsen, skinnkjolen, jeansjackan and so on. Ja alltså klippa & klistra all by myself. Ett besök på Panduro och sen är det bara sätta igång pysselverkstan. Iallafall så åkte denna nya sak på igår då jag var hemma hos världens bästa Caroline och drack vin & pratade igen 6 v frånvaro från varandra. Yes, det är looong long time. Vi har jäkligt kul tillsammans, min lilla bråka & jag. Smiling is the best facelift. True that. Liite trött idag dock, måste bero på vinet som vi hinkade ungefär i samma takt som vi pratade..


Är ni lika glada som mig för att min systemkamera kommer hit imorgon? :)

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

must go and get one myself!!! HOTTIE!

2012-01-25 @ 12:41:12
URL: http://solomag.se/tilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0