the perfect denim skirt.

Hello lovers! Hoppas ni mår toppen denna mittdag i annars rätt gråa & tråkiga januari! :) Hade ju som sagt inte alls någon tid till er igår kväll, vart och heja på grabbarna som sparka boll. Såå spännande, men dom vann tillslut! Wehej! By time jag skriver till er nu så sitter jag bänkad framför datan för att komma in til H&M:s hemsida. Kolla in Versace for H&M Cruise Collection som endast släpps på nätet idag. Men med min tur så tror ni jag kommer in eller? NOWAY! Jag kommer väl in lagom tills allt är slut såklart.. Just my luck! Har ni tänkt att klicka hem något? Jag gillade bikinisarna jätte mycket! Så en sån vill jag plaska runt i sommar!




Well, här är iaf kjolen jag köpte igår. Älskar färgen & slitningarna. Hur fin? Jag känner redan hur mycket denna kjol kommer få utstå! Iaf, ni får se den på senare!
Ha nu en finfin tossedag!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0