20120126

Godkväll fina NI! Klev precis innanför dörrren efter en låång dag på stan! Storhandlat mat, lunchat, fikat & shoppat fina kläder! :) Älskar att mammas första fråga när vi sågs var om jag hade ngn mat i kylskåpet. Hon känner mig lite för bra min lilla mamma och vet lika väl som jag att pengarna hellre läggs på andra saker såsom kläder & vin. Alltid lika kul att ha mammis på besök iaf! Framåt kvällskvisten lämnade jag mamma i stan & åkte mot söder & mötte upp fina Madde. Vi gick till A.W.B på pressvisning och kollade in finfina kläder & skor. Sippade på ett glas vin & chit-chattade med härliga människor. Jag ska visa er ett litet plock på vad som fanns i annat inlägg! Här är iaf en slapp dagens. As u can see så ääälskar jag min nya tröja med stjärnprint. Härligt att Madde tagit in det och idag överraskade mig med en lovely skjorta i just stjärnprint, tack tack tack min undebara vän!

Bästa Madelene
Nähä vänner, nu ska jag hoppa in i duschen, sen göra min mamma sällskap på ett glas vin innan vi ska iväg och käka gotte. Kan dock inte bestämma oss för indiskt eller thai?! Jaja, bra blir det nog i vilket fall som helst! Sakerna som fick hänga med hem idag på stan visar jag i morgon! Lovelovelove every single of them..

Kommentarer
bloglovin
Postat av: madelene

Fina fina du! tack för idag osv. Det där glaset eller boxen vin vi ska pimpla och tjöta framtid ser jag fram emot <3

2012-01-26 @ 22:08:15
URL: http://fashionflair.freshnet.se
Postat av: INGRID WENELL - Mode Stil Färg Inspiration

fint!

2012-01-26 @ 23:48:28
URL: http://ingridwenell.se
Postat av: Lina

Hej!



Kan inte du visa en bild på dig i den nya jackan från Zara?

Gärna även beskriva hur den var i storlek då jag är väldigt intresserad av att beställa en via Zaras hemsida.

Vanligtvis har jag storlek 34, men vill inte ha den ska vara föra tight utan vill gärna kunna ha en tröja under om så vädret kräver detta.



Tack för en bra blogg!

/Lina

2012-01-27 @ 09:28:42
Postat av: Rövarmamman

Fin du är!

2012-01-29 @ 11:12:15
URL: http://Roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0