goldylicious.

Mitt nya guldiga kap. I love you!
-
Godlördag vänner! Själv har man varit uppe med tuppen denna lördag. Tvätt-tid & saker att bocka av från "to-do listan". Ska hinna ut på en löptur innan omstyrningen för kvällens B-day partaj går av stapeln! Idag ska vi nämligen fira Isas födelsedag med pompa och ståt! HURRAY! Skorna ovan åker nog på, har dock inte riktigt bestämt övriga outfiten. Well, de lossnar nog. Köpte btw också ett par kickass byxor igår, WOW! Som Petra sa, dem gör verkligen underverk för rumpan! Tummen upp! Nä nu ska jag återgå till mitt skrivande. Puss sålänge

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Mamma

Ojojoj ...så fina....kram...<3

2012-03-24 @ 12:33:41
Postat av: Jessica

Vad bra att det var rätt skor! :)

2012-03-24 @ 14:59:01
URL: http://jessicafredriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur är din relation med ditt ex David? Tittar man på era tweets så små gnabbar ni ofta... Vet att du nån gång skrivit att de mest är på skoj, men verkar ändå som att ni inte gillar varann särskilt mycket!? Är cleo bådas eller bara din?

2012-03-24 @ 21:22:54
Postat av: Anonym

Jessica, jag älskar dem! :) Tack!

2012-03-25 @ 12:22:56
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pratar knappt något privatliv här på bloggen. det mesta hålls faktiskt utanför! Men jag kan säga som så att vi är vänner! No hard feelings! Cleo är bådas hund!

2012-03-25 @ 12:24:12
URL: http://joannafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0