plastic and neon.

My everyday bracelets.

Dessa armband sitter oftast ständigt runt min armled numera. Förutom det stora, plast armbandet som skiftar i neonfärger beroende på vilket ljus man står i. Älskar att det är så stort och stelt. Och i neon då såklart. Bilden gör dock inte armbandet rättvisa, det är så mycket finare in real.
-
Förresten, ibland när jag har mycket och är sämst på att ger er livstecken här på bloggen så kan ni alltid följa mig på min Twitter! Där uppdaterar jag mest hela tiden. HÄR HITTAR NI MIG!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Johanna

Åh så snygga! Gillar att du matchar olika material och färger på dem!

2012-03-01 @ 11:39:44
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Emma

Vilka härliga armband! Var är de neonfärgade ifrån?

2012-03-04 @ 17:19:42
Postat av: Anonym

Älskar att blanda olika material och färger! nu helst massa olika i neonfärger & mönster! :)



De neonfärgade kommer från BikBok!

2012-03-04 @ 21:11:55
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för svaret! :)

2012-03-05 @ 13:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0