hells kitchen.

Jag och denna fina brutta från Hells.
-
Nemän, måndag igen. Oooooookej, no blogging igår, och det berodde på att i lördags mötte jag upp ett gäng på Scandic Grand för lite vin & mat innan färden tog oss till Stures. Var jäkla produktiv där på nattkvisten, hann med en jäkla massa. Och hemma var jag, på tidiga morgonkvisten, närmare bestämt kl 05. Jag som var övertygad om att jag bilvit gammal & grå, skenet bedrog sannerligen! Hon kan alltså fortfarande, yhej! Men det var värt lite trötthet igår, för SÅÅÅ satans kul vi hade! Sen man man säga att jag crashade i säng ganska tidigt. Förresten, här ser ni den nya magtoppen från American Apparel, älskar älskar skiten. Tydligen poppis bland killarna att visa mage också. Ja så var de.

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

FINA!

2012-05-14 @ 17:44:24
URL: http://solomag.se/tilda
Postat av: Ava

You two look gorgeous!!

2012-05-15 @ 08:25:51
Postat av: Anonym

Tack fina ni! // Thank u sweetie!

2012-05-15 @ 08:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0