this is what the easter bunny brought.

Glömt visa er vad påskägget jag letade fram innehöll. Måste varit snäll som fick två saker jag länge letat efter. Favvo-nyheten (läppstiftet) från YSL som tog slut såfort den kom. Givetvis hade mamma varit uppmärksam och snappat upp detta. Nudefärgat & i lite lätt glans. Loves it. Och sen den lilla gröna skinn börsen från Ceannis. Perfekt storlek, och perfekt att lägga ner kort, sedlar och t-banekort i! Tack min älskade mami! <3
-
Btw, vet ni vad jag precis gjorde?! JAG SPRANG 1,2 MIL!! Och det bästa av allt var att jag skulle kunna sprungit ytterligare några kilometer! Den känslan hörrni! :D Och det bästa av allt, att under den stunden jag sprang tror jag att jag kom fram till dom klokaste besluten jag kommit fram till. So far.

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Frida

Vilket härligt påskägg med så fint innehåll i:).

Du verkar ju springa var och varannan dag, tummen upp för din motivation verkar grym!! Har du nått mål med din träning eller vad har du för tankar runt det? Vore kul att höra!

2012-04-11 @ 19:52:13
Postat av: Malin S

Mycket bra jobbat! Du ger mig insperation!

Fortsatt trevlig dag! Hejsvejs

2012-04-12 @ 13:29:38
Postat av: Anonym

Målet med min träning är främst för att må bättre (mår 100 ggr bättre då jag får träna, då träningen alltid varit en stor del av mitt liv!) men också för att komma i form då jag haft en period nu utan ngn som helst träning! :)

2012-04-12 @ 23:18:41
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns det något nummer på läppstiftet, kan du inte ta på det och visa hur det ser ut på i ett inlägg?!? Vill hitta ett snyggt läppstift som är mer som ett läppglans, inte så mkt färg men ändå lite glans :) taaaack :)

2012-04-14 @ 07:09:54
Postat av: Sofia

Vilken perfekt påskpresent!

2012-04-17 @ 09:24:40
URL: http://www.intheheadofs.se
Postat av: Anonym

Läppstiftet heter ROUGE PURE SHINE och numret är 26.

2012-04-17 @ 09:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0