life comes first.

Me and my soulsister.
-
Blev inte alls som jag utlovat någon "dagens" idag. Om ni inte vill se en tjej osminkad som såsar runt i juicy dressen eller träningskläderna för det är i princip det jag gjort här hemma. Har varit så behövligt och skönt, och det e fortfarande lite segt här på bloggen. Men det får bli som det blir, livet går före. Vet ni förresten, nu har jag hållt i träningstrenden så pass bra att löpningen blivit en vana i vardagen. 13:e dagen av 14 idag. Stolt tjej! Hur går det för er? Mitt sötsug börjar försvinna också, ännu gladare tjej! Any tips på bra ersättning till gottat?!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Alexandra

Hur många löprundor och promenader kör du i veckan och hur långt springer du?

2012-04-04 @ 20:26:22
Postat av: Jessica

Sojabönor! Jag kan inte sluta äta det. Åååååh det är sååå gott :) som chips fast BÄTTRE!

2012-04-04 @ 20:56:48
Postat av: O!

Jäklar vad duktig du är med träningen!! Vart brukar du springa och ungefär hur långt??

2012-04-04 @ 23:41:52
Postat av: Ebba

Riskakor!! Hur bra som helst! ;)

2012-04-05 @ 10:39:58
Postat av: Anonym

love u miss u

2012-04-07 @ 09:03:41
URL: http://solomag.se/tilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0