peace in heart & soul.

// Maxiklänning H&M Jeansjacka Zara Sandaler Zara Väska Topshop //
-
Hola chicas! Nyss hemkommen från en trip på stan. Gänget sitter ute och lapar sol, jag sitter här och skriver till er och sippar på en god frappucino jag köpte med mig. Vädret är helt underbart och jag bara njuter! Är det inte konstigt hur mycket lyckligare & lugnare man blir av lite sol & sommar?! Älskar känslan. Snart ska vi köra träningspass nr 2 ute i trädgården, har satt upp lite cirkelträning. Pust pust! Svettas litegrann, så vi får slurpa på lite mojitos & annat smarrigt ute ikväll! Som sagt, jag bara NJUTER av att vara här! <3

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Frida

Åh det låter underbart! Njut av din semester!

kram från en trogen bloggläsare:).

2012-04-20 @ 15:46:21
Postat av: J O H A N N A

Vad härligt med sol & värme!! Njut =)

Kolla gärna in min nystartade Bloppis!

http://gandhis.blogg.se/category/bloppis.html

2012-04-20 @ 15:53:23
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0