just one day in my life.

Visades många fina skapelser Hos Spalt Pr.
Jag sprang runt med cameran i högsta hugg, såklart. :)
Fräcka bågar med samma färg på glas som bågar. Från Bottega Veneta.
Vill ha dessa beiga solisar från Christian Dior.
Spalt Pr bjöd på massa goda snittar och ny choklad från Anthon Berg med smak av havssalt. Och ni som känner mig vet att jag är lite besatt av just havssalt. I vad som helst. Älskar det.
Älskar älskar dessa röda pjuck från Tiger.
Jung bjöd på en himmelsk fikabuffé som jag kan drömma om än idag, snart 1 vecka senare.
En ny designer som jag glömt av namnet på, visade en fantastisk kollektion hos Jung.
Här är jag påväg med raska steg hem. En intensiv men härlig dag.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0