mintygreen & pinky for spring plz.

Åh, dom mintgröna. Eller kanske rosa. Hur fina?!

Har aldrig varit ett big fan av Jeffrey Campbell Lita. Äger faktiskt inte ett enda par Lita. Föredrar mer andra modeller av just Jeffrey. Men när jag såg dessa skrek kroppen lite xtra efter just dom mintgröna. Känns som jag kommer knata runt i mintgrönt hela våren. Gärna monokromt med en byxa, kavaj & skor i samma färg. Love it.
Hoppas ni haft en bra helg finisar, nu ska ja dra mig iväg. Snoozade 1 timma för länge imorse så hurry curry på mig nu, hatar f.ö att stressa på mornarna. Då ska man dricka kaffe i lugn och ro, gå igenom mailen samtidigt som man kollar in Nyhetsmorgon. LYX! Well, denna dagen ska nog bli bra, solen strålar ju! Nu möte & lunch i stan! Ska försöka hinna svänga förbi LAKA manicure för en mani/pedi, in desperate need! Hörs med en "dagens" lite senare. Ha nu en fin start denna soliga måndag! <3

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

Har du tips på hemsidor där man kan köpa dem mintgröna? :)

2012-02-20 @ 19:28:26
Postat av: Anonym

Finns tusen sidor där man kan köpa Jeffreys! Gå in på jeffreycampbellshoes.com så kan du se lite vart du kan handla! Happy hunting! X JF

2012-02-21 @ 10:39:58
URL: http://joannafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0