LAKA manicure.

Hej fina ni! Förlåt för mitt usla bloggande senaste dygnet! Har varit & är fortfarande så sjukt mycket att göra, alla man ska träffa, ärenden & saker som ska göras osv. Mycket fart & fläng, men de är så jag vill ha de! Har dock knappt vart hemma sen jag landade i söndags. Well, jag ska försöka göra mitt bästa för er. Igår eftermiddag åkte jag in till stan och gjorde en manikyr/pedikyr hos min vän Linda på den nyöppnade nagelsalongen LAKA manicure i Gallerian på Hamngatan. Och jag kan bara säga; WOW vilken service! Tjejen som gjorde mina fötter var extremt noggrann, och jag har nog aldrig haft så fina fötter! Detta ska definitivt få bli min nya veckovana! Något alla borde unna sig, vilken tjej vill inte ha fina händer liksom? Jag blev iaf super NÖJD, och det metallicgrå lacket jag valde var såå snyggt! Bra är också att dem har ett smidigt drop-in system!

Bjussar på denna, en osminkad & extremt trött Joanna med påsar under ögonen påväg att få brynen noppade! Bästa Linda till höger.
Fick med mig ett litet kit hem med nödvändiga saker. Lovade nageltjejerna att bli bättre på att smörja nagelbanden i nagelbandsoljan & använda underlack innan nagellacket för att slippa missfärgningar.

Kommentarer
bloglovin
Postat av: jenlen

så härligt, vardagslyx! så fina färger på lacken du fick med dig hem.

2012-01-24 @ 19:36:00
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0