boattrip.

Klappade på en tjurig kamel med munkorg. OBS, var livrädd!
Min systers dotter & min mami.
Lite bilder från gårdagens båttur.
-
En annan är uppe med tuppen idag, på morgonkvisten är då internet är som bäst. Så man får passa på! :) Ska knata ner till gymmet och springa av mig lite innan champagnefrukost kommer till rummet för pappa! Förresten så ser det ljust ut från balkongen, himlen är av den klaraste blå färgen & solen strålar redan, och klockan är knappa 07.00. Känns bra detta!
STORT GRATTIS till min pappa på 50 års dagen! Denna dag ska firas med pompa och ståt! Idag får man lov att dricka skumpa hela dagen! Man fyller bara 50 år en gång! Wohooooo!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0