sweet saturday.

Igår tog min "lilla" kusin studenten. Kan inte i min mildaste fantasi förstå att det vart 5 år sedan man själv befann sig i glädjeruset, och kom hem lullig & lycklig till familj & vänners lyckönskiningar och kramar. Men så är det, man är inte purung längre. hehe. Men iaf så vart det en super mysig dag/kväll hemma hos kusin. Mat, mat, mat som toppades med grill & gotte till fotbollen. Och ja, jag lämnar de sistnämda ämnet där. Punkt.

Grattis gumman!





Syrran & världens bästa unge.

Kurri Sofi.

Någon ville vila fossingarna.
-
Hörrni, vi hörs senare med min outfit från gårdagen. Jag ÄLSKADE min nya zebrakjol. Ses sen! X JF


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Joh

Åhhh , lööv the shoes ! :)
allt bra annars :)?

2012-06-16 @ 17:09:57
URL: http://onlyjojiz.blogg.se/
Postat av: ЈОΑΝΝΑ

Fint namn du har;)

2012-06-17 @ 08:54:51
URL: http://pelargonen.blogg.se
Postat av: Lina

Åh vad mysigt det ser ut, fina bilder!

2012-06-17 @ 10:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0