me and the panther.

Lördag mina vänner, gud så härligt! Vaknade till regnsmatter mot rutan, sådär peppad blir man ju. Dock sprack det upp efter ett tag, så vi fick lite sol här i Sthlm också! Happyface.




Hade glömt att jag köpt detta linnet, så det låg kvar i sin påse i garderoben!

Älskar dessa "rocker" boots med massor av nitar.
-
Hade en urmysig kväll igår. Hade kramkalas med två favvisar. Först en aw på "ett litet haks" uteservering med Carro, sedan ut till Djurgården för att käka 3 rätters & dricka rödtjut med min saknade Hanna som var i stan över helgen. Tog senare en taxi in till stan för att bränna av några dansmoves också. 10 poängs kväll! Dock vakna jag vid 07 imorse utan anledning, så är lite tröttmössa nu och ska ta en PN och en PW för att orka kvällen! Smack!
-
Had a lovley last night. Catching up with two of my favourites, Carro & Hanna. Had a fantastic dinner and was drinking to much redwine. Later we took a cab from Djurgården into town to hit the dancefloor! Really good night, I did enjoy every sec of it. Love when my friends come for a visit! Now a powernap before powerwalking!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Hanna

Det var så mysigt hjärtat! I love you.

2012-02-25 @ 18:38:01
Postat av: Anonym

lookalikes? hih

2012-02-26 @ 15:15:43
URL: http://solomag.se/tilda
Postat av: Frida

Lika fin som alltid!

2012-02-26 @ 15:16:31
Postat av: Anonym

Hanna, såå mys! kom snart igen, bara 2 tim ju! love you!

2012-02-26 @ 17:30:19
Postat av: Anonym

haha, ja syster! så kul att vi har på oss typ exakt dsamma utan att veta! hihi. <3



tack Frida! gullig du är!

2012-02-26 @ 17:31:18
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: KAROLIN

Tror jag måste inskaffa detta linnet, så sjukt snyggt! Du med för den delen ;) Grym blogg!

2012-02-27 @ 10:27:40
URL: http://karolin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0