pastell pink all over.

Todays me in pastell pink.

Godkväll fina "vänner!" Sprungit på stan hela långa dagen i underbart väder. Herre, jag blir verkligen som en helt annan människa när solen är framme. Har verkligen haft vårkänslor idag, BIG TIME! Köpte mig ett par finfina vita jeans med dragkedja, och la undan en u-n-d-e-r-b-a-r vårjacka jag ska fundera på tills imorgon.. Sen ska vi inte tala om hur avundsjuk jag blev på mammas fina väsk-köp idag. En grön, mulberry med guldkedja. Ska nog klura ut ett sätt så hon inte får med sig den hem imorgon! ;) Nu ska jag dricka upp mitt glas rose och sen knata vidare mot stan och lite käk ute. Mammas & syrrans sista dag idag, boo! Toodels fina bloggläsare!
-
Had a wonderful day in town with mum & sis today. Shopping, yummie food & wonderful weather. Today I´ve hade my first springfeelings. Lovley! I really turn into another person when the sun is shining! Bought a pair of white trousers, also found the perfekt jacket for spring. Will sleep on it for tomorrow. Well, now I will drink up my glass of rose, then turning to town for some food, mum and sissys last day! Boo!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

LOVE IT, LOVE U!

2012-02-24 @ 14:29:59
URL: http://solomag.se/tilda
Postat av: fia

Vart kommer tröjan ifrån?=)

2012-02-24 @ 16:48:57
Postat av: Anonym

Skjortan/topen kommer från Zara!!

2012-02-25 @ 09:34:39
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

sissy <3<3

2012-02-25 @ 09:35:11
URL: http://joannafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0