the perfect leather cap.

Om ni bara visste hur glad jag blev när jag hittade denna keps igår. På h&m:s hemsida för 80 spänn dessutom! Lovelove. Älskar älskar den vita. De är i skinn imitation och kommer sitta finfint på till ett par sneakers men även också till den lilla virkade framåt våren! Vad känner ni för den storslagna sporttrenden?

Nu kom jag precis hem från fina Madde där jag sov inatt. Vi hade en mysig sleepover, bakade hemmagjord pizza (såååå yummie!) pratade för mycket om allt oväsentligt, käkade godis & somnade i varsin soffa med kläderna på! Imorse när vi vakna bakade vi scones och gjorde en megafrukost med nyhetsmorgon i bakrunden. Mysmorgon, älskar mornar! Nu ska vi också strax inåt stan, har lite ärenden som måste fixas! Toodels!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: J O H A N N A

De är perfekta! Klickade hem en svart och en vit förra veckan =)

2012-02-06 @ 16:05:00
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0