celine lookie.

Denna lilla godbit stod på en hylla inne på Zara häromdagen. Tanfärgad och väldigt Celine lookalike. Mjukt läder och underbar till vårens alla ljusa färger. Istället för att punga ut flera tusenlappar för en Celine får du denna för en betydligt billigare peng. Tror den gick på runt 1000 lappen. Definitivt värd, underbart fin. Love it.



Även denna lilla rackare hängde så fint bland kläderna. Får mig att tänka på Alladin & framförallt min fina vän Caroline. Första avsnittet av Stylisterna då vi skulle tillverka en accesoar, så gjorde hon just en påsväska. Hon är nämligen överstyv på att fixa ihop en på nolltid! Tror jag ska be henne om en tjänst... ;)

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Emma

Fantastisk blogg! Glad att jag hittade den nu så att jag får hänga med från början i ditt bloggande! Fina bilder och toppenbra inspiration! Förstår inte heller varför du inte bloggat tidigare ;-)

2012-01-13 @ 12:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0