pure pink.

 
 
 
 
// Hela dagens outfit kommer från Zara! //
Hej hopp soliga (!) tisdag. Underbart att du är tillbaka! Sitter och bläddrar runt lite på olika resesidor, sugen på att åka bort en sväng. Har ni några bra tips på vart man kan åka där solen finns?! HIT ME! Vad har jag mer gjort idag, vart en sväng på stan, men bara massa rea överallt, och är redan trött på de. Nu vill jag börja känna på höstkläder, eller iaf lite rejälare plagg. Ska sladda förbi posten nu och hämta ut lite saker så vi hörs sedan finingar! Glöm inte av att kommentera, jag vet ju att ni är här inne och smyger! ;) 

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Julia

Hej Joanna!
Gillar din blogg - speciellt att läsa om dina mode-tips som passar de flesta plånböcker.
Jag har en fråga; ska nämligen på bröllop om några veckor och undrar om du har några tips på fina långklänningar? Helst enfärgade. Öppen rygg skulle heller inte skada.
Fortsätt med det Du gör - kul att följa!

2012-06-26 @ 15:17:52
Postat av: Anonym

Hej Julia! Tack snälla, roligt att höra! :) Jag hade faktiskt tänkt lägga upp ett tips kollage med olika klänningar för bröllop då det vart många som undrat! :) stay tuned! Ta hand om dig gulliga du! Kram JF

2012-06-27 @ 00:07:30
URL: http://joannafingal.blogg.se
Postat av: Carolina

Du lyckas alltid tamejtusan!! Kramar från Göteborg

2012-06-27 @ 00:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0