e.l.f. Cosmetics.

Fick äran att prova lite smink från e.l.f. Cosmetics för ett tag sen. Jag som är väldigt kräsen då det kommer till smink, är detta absolut en kandidat att räkna med. Har hunnit testa highlightern, ooo ja, den glimmade & skimrade till exakt sådär den ska göra! Kommer med recension på foundation om några dagar!
Eyes Lips Face Cosmetics blev lanserat i USA 2004. Ett nytt skönhetskoncept som erbjuder en serie av kosmetika som återfuktar och livar upp din ansiktsfärg utan att kosta skjortan. I serien kan du hitta: Rimlig bas, utrustning, penslar, mineral makeup av mycket bra kvalitet. Det bästa av allt tycker jag nog ändå är pengarna. För en mineral foundation eller highliter får du betala endast 37 kr?! HUR BRA?!

Gå in på eyeslipsface.se och gör din egna beställning!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Johanna

Så kul! Är nyfiken på vad du tyckte om foundationen, så jag ser fram emot recension när du har testat den. Jag beställde lite smink från Elf för ett tag sen. Är riktigt nöjd med deras primer! Och jag håller med dig, priset är helt klart det bästa!

2012-03-02 @ 15:57:20
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0