120529

Mornings dolls! Igår vart en sjukt stressig dag, därav frånvaron på bloggen. Ibland har man fasen ingen som helst tid till övers. Hur mycket man än skulle vilja göra allt så har inte dygnet tillräckligt med tid. Iaf, jag fick med mig syrran på en kvällslöptur innan vi knatade bort till min finaste Madde. Hon hade grillat massa goda grillspett och hade gjort en yummie yummie sallad. Sen drack vi rose och tjatade bort mestdels av en mysig kväll. Spontantkvällar när dem är som bäst! Och fy tusan vad jag älskar mina vänner! <3
-
Och STORT GRATTIS till Felicia som vann kitet från Toni&Guy! Jag kontaktar dig via e-post! :)

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Marielle Krus- fashion editor at LOOK

Hej Joanna!



Tänkte bara berätta att du denna vecka är "Veckans modebloggare" på modesajten LOOK.ST.NU. Ta gärna en titt!



Kram! /Marielle

2012-05-29 @ 09:32:23
URL: http://blogg.st.nu/marielle
Postat av: Anonym

Åh kul! =) tack!

2012-05-30 @ 09:56:35
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: Carro

Alltid mysigt med tjejkvällar med ens bästa vänner! <3

2012-05-30 @ 09:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0