beautiful sunset down the hill.

Söndag mina vänner, och en underbar helg på västkusten börjar lida mot sitt slut. Iofs åker vi inte hem förrens imorgon, men ändå. Här är iaf några bilder från häromdagen då vi strosade runt på bryggan i en fantastisk solnedgång as you see, och käkade gott på Pelles Rökeri. Skaldjurssoppa som smakade deli. Igår vart det uppdukat en underbar skaldjursplatå här hemma. Krabbor, havskräftor, kräftor & räkor. Direkt från havet. Om det är något jag skulle kunna leva på är det nog tamejtusan skaldjur, för fy tusan vad gott det är!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

Åh har ni varit & njutit av Grundsund. Visst är det fantastiskt, där har jag tillbringat mina helger & sommarlov i alla år. Längtar så efter mysiga middagar på Pelles & Mareld med sina nya ägare. Hoppas ni hade det fantastiskt:)

2012-05-28 @ 16:10:58
Postat av: Karin

Somriga bilder:)

2012-05-29 @ 10:12:29
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

Grundsund / Bästkusten är ju helt fatastiskt! och maten på pelles var super, så du har verkligen ngt härligt att vänta! :) Kram J

2012-05-29 @ 12:09:11
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: Alva

Så himla fin du är!!

2012-05-29 @ 12:10:19
Postat av: Anonym

Underbara och härliga bilder!! Saknar verkligen västkusten och skärgården! Hopaps du får en härlig sommar! Kram Stina (en flitig läsare!)

2012-05-29 @ 12:11:06
Postat av: Fredrika

Vilka underbara matbilder, man blir både inspirerad och hungrig!

2012-06-11 @ 10:13:41
URL: http://alotlikelove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0