friday night.

Min bråka & jag i konstig sur min? Var allt annat än sur, men bjuder på den! :)
Bästa Sara & Victoria
-
Några randoms från i fredags då jag hängde med dessa fina brudar. Hann med en sväng på en lanseringsfest på Hells, några dansmoves på Amba och avslutade detta häng med ett glas skumpa på Miss Voon. Underbara tjejer & underbara fredag. Vad mer kan man begära egentligen? Jo att jag INTE skulle glömt mina hemnycklar på Kungsholmen & fick åka och krypa till kojs hos C istället för hemma. Hjärnan är inte tillbaka till sin fulla kapacitet, that´s for sure!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

Hänger du mycket med Caroline från Stylisterna? För visst är det hon? kram

2012-05-07 @ 17:19:38
Postat av: Anonym

Så fina ni är! Hoppas ni hade en toppen kväll & att du mår bättre. Heja dig!

2012-05-07 @ 17:20:12
Postat av: Anonym

Tack fina du för pepp! <3



Yes de är Caroline från Stylisterna. :) Hon är en av mina bästa vänner så ja, vi umgås och hänger så mycket vi bara kan & hinner! :)

2012-05-07 @ 17:21:07
URL: http://joannafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0