we´re gone fishing.

Mina små älsklingar.
Hawaianas sitter på var & varannans fossingar.
Vy från bryggan.
-
Lite bilder från gårdagen. Fantastiska gårdag. Strosade runt i området, åt färsk torsk i solen, strosade och tittade på massa lyxiga nybyggen & båtar på bryggan och somnade tillslut i eftermiddagssolen. Finns det något mer underbart?! Svar nej! En löprunda med mammis hanns också med innan gänget dök upp. Hemmagjorda mojitos, och mysigt sällskap på balkongen i underbar kvällssol med fiskmåsar som bakrundsmusik innan vi knöt på oss skorna och knatade ner till Pelles Rökeri och käkade. Så yummie. Nä, nu ska jag ta fiskespöt i handen och traska ner till havet och förhoppningsvis dra upp några stora makrillar som senare kan grillas & serveras till lunch! Wish me luck! :)

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Paulina

Men jag rå-diggar dina brillor!!! Så snygga! Vart tusan har du hittat dem? :D

Kram

2012-05-27 @ 20:22:50
URL: http://thisispaulina.blogspot.com
Postat av: Anonym

Eller hur! Jag älskar dem också! =) de kommer från zara och kostar 199 pix! kram J

2012-05-29 @ 12:06:58
URL: http://joannafingal.blogg.se/
Postat av: Frida

Batik från?! :)

2012-06-01 @ 11:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0