zebra pants.

Kom över dessa råsnygga brallor. Ni ska bara veta hur mitt huvud fantiserat ett bra tag om de perfekta zebraprint jeansen/byxorna. Tycker dessa var mer eller mindre perfekta faktiskt! Måste ta en funderare om det får bli ett köp. Vad tycker ni?! Förresten mommy, vill du gräva bland mina sommarkläder och kolla om jag har kvar mina zebra shorts med guldkedjor?! :) Satan i gatan om jag slängt dem. Morr! Kan mycket väl vara så när städtanten (jag!) är igång så kan man inte vara säker på att ngt sparas. Det mesta åker ner i säcken! Sen är det ju jäkligt bitterljuvt när man en dag letar efter ngt som man var trött på då, men gärna skulle ha nu..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0